Daily Basics

Sklep internetowy
https://dailybasics.store/

Projekt dla Daily Basics obejmował stworzenie sklepu internetowego z produktami fizycznymi wraz z integracjami płatności, faktur i dostaw. W toku prac zakres poszerzył się także o założenie newslettera, przygotowanie automatyzacji powitalnej oraz szablon wiadomości.

Wyzwanie

Marta zaczęła tworzyć swój sklep sama, jednak na gotowym motywie nie była w stanie osiągnąć tego, co chciała. Przerażała ją techniczna konfiguracja sklepu. Pierwotnie miałam tylko dokończyć i lekko poprawić istniejącą stronę, jednak zmieniłyśmy właściwie wszystko i rozszerzyłyśmy współpracę na działania związane z newsletterem.

Marta potrzebowała:

  • wizualnego dopasowania strony do istniejącej identyfikacji wizualnej marki
  • technicznej konfiguracji sklepu
  • spersonalizowania dostępnych w motywie rozwiązań
  • integracji z systemem płatności, dostaw i fakturowania oraz newsletterem we Freshmailu
  • stworzenia szablonu wiadomości w newsletterze i przygotowania automatyzacji powitalnej
  • szkolenia wideo z zarządzania treściami na stronie oraz obsługi newslettera

Zakres projektu

Moje propozycje

Ponieważ marka Daily Basics miała już opracowaną identyfikację wizualną, moje zadanie obejmowało głównie aspekty techniczne oraz zapewnienie dobrych doświadczeń użytkownika. 

Marta miała jasną wizję, jak powinna wyglądać jej strona, jakie emocje budzić. Poczułam osobowość marki i wcieliłam ją w życie, dodając takie elementy jak ikony, zdjęcia, przyciski i dopisując mnóstwo dedykowanego kodu. Layout ułożyłam w subtelną, ale konkretną całość. 

Chcąc ułatwić prowadzenie sklepu, zaproponowałam integracje, które automatyzują część pracy. Przeszkoliłam też Martę z obsługi sklepu i newslettera, żeby mogła pracować samodzielnie w tym zakresie.

Kolory i elementy graficzne

Identyfikacja wizualna marki określała kolory: Sea Salt, Wax Flower, Lakefront, Gingerbread oraz charakter zdjęć.

Część zdjęć pochodzi z bezpłatnych stocków. Zdjęcia produktowe powstały na dedykowanej sesji. Chciałam, żeby na stronie było czuć przestrzeń, oddech i relaks, co kojarzy się z marką i jest jej bliskie. 

Efekt

No items found.

To co, działamy z Twoją stroną?

Przebierasz nogami, bo nie możesz doczekać się, kiedy z dumą pokażesz światu swoje miejsce w sieci?

Zamiast wyobrażać sobie, jak będzie wyglądać, umów się ze mną na bezpłatną 20-minutową rozmowę już teraz.

Podziel się ze mną swoimi pomysłami i sprawdź, czy nadajemy na tych samych falach.

Umów się na bezpłatną rozmowęPrzejdź do oferty