COPY/TASTE

Strona internetowa z portfolio
https://www.copytaste.pl

Projekt dla COPY/TASTE obejmował dobór palety kolorów, elementów graficznych i fontów oraz zaprojektowanie indywidualnego layoutu oddającego charakter marki.

Wyzwanie

Hanka niechętnie podawała komuś link do swojej strony internetowej. Robiła ją kilka lat wcześniej sama. Strona sprawiała już wrażenie nieaktualnej i zakurzonej. Nie oddawała ani charakteru Hanki, ani jej kompetencji. Do tego witała odwiedzających błędem pojawiającym się na górze strony.

Niby nie musiała zdobywać klientów dzięki stronie, ale na pewno nie chciała ich odstraszać.

Hanka potrzebowała:

  • usunięcia błędu
  • nowego designu strony, który byłby spójny z jej osobowością
  • pokazania jej portfolio w ciekawy sposób
  • możliwości samodzielnego dodawania kolejnych realizacji
  • szkolenia z zarządzania nową stroną i dodawania projektów do portfolio

Zakres projektu

Moje propozycje

Jaka jest marka CopyTaste? Konkretna i efektywna, a przy tym inteligentna i zabawna.

Postawiłam na mocne akcenty, zdecydowane krawędzie i wyraźne kształty. Żadnych delikatnych ozdobników, bo one po prostu do Hanki nie pasują. Nowe logo bawi się kształtem litery Y. Nawiązałam do tego kształtem zdjęć i ilustracji w głównych sekcjach. Najważniejszą rzeczą, jaką ma zrobić osoba odwiedzająca jej stronę, to zobaczyć jej portfolio i oczywiście skontaktować się w sprawie współpracy. Do tego zachęcają wyraźne sekcje z jasnym call to action. Dla wszystkich projektów w portfolio powstał szablon layoutu, dzięki któremu dodanie nowego projektu to uzupełnienie zaledwie kilku pól. A wszystko układa się samo w spójny i czytelny schemat.

Nowe logo oraz ilustracje wykonała Agnieszka Franke. Zdjęcia są autorstwa Moniki Klapiszewskiej. A teksty stworzyła sama Hanka Dziubińska-Kopka.

Kolory i elementy graficzne

Kolory: Hunter Green, Burgundy, Red Fox, Pumpkin Orange

Elementami graficznymi są kwadraty i prostokąty umieszczone przy nagłówkach sekcji. Przyciągają wzrok, wzmacniają przekaz i pokazują silną osobowość. A do tego kolory i zdjęcia na luzie puszczają oko do “profesjonalizmu” w garsonce.

Efekt

No items found.

To co, działamy z Twoją stroną?

Przebierasz nogami, bo nie możesz doczekać się, kiedy z dumą pokażesz światu swoje miejsce w sieci?

Zamiast wyobrażać sobie, jak będzie wyglądać, umów się ze mną na bezpłatną 20-minutową rozmowę już teraz.

Podziel się ze mną swoimi pomysłami i sprawdź, czy nadajemy na tych samych falach.

Umów się na bezpłatną rozmowęPrzejdź do oferty